אליזאבת קמפאניה - עו"ד ונוטריון - לוגו
 
 
יהושפט 21, עכו, ליד בית המשפט ת.ד 76
 
 
 
 
 
 
 
072-3253756
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

עו"ד לענייני משפחה

 
 
 
 
 
 
 
תחום דיני המשפחה מקיף את כל תחומי המשפט הנוגעים ליחסים שבין אדם לבני משפחתו, לרבות מקרי גירושין והסכמי גירושין, הסכם שלום בית, פירוק שיתוף, חלוקת רכוש, מזונות אישה וילדים, משמורת ילדים, הסכמי ממון, צוואות וירושות, ידועים בציבור, נישואין אזרחיים, אלימות במשפחה וכיוצא בזה. כבר מכאן אפשר להבין את המורכבות של הסכסוכים במסגרת המשפחית, הנובעת מהעוצמות הרגשיות החזקות הכרוכות בכך ומהעובדה שהאדם עלול להיאבק מול האנשים הקרובים לו ביותר. לכן עלולות להתקבל החלטות בלתי רציונליות והרסניות – אלא אם פונים מראש למשרד עורכי דין שהמומחיות שלו היא דיני משפחה.
 

חשיבות הסיוע של עו"ד לענייני משפחה

 

 
עורך דין לענייני משפחה מייצג לקוחות במקרים סבוכים כאלה ואחרים הנוגעים לתחום, בהם מקרים שעשויים להיסגר מחוץ לכותלי בתי המשפט ואחרים המגיעים לכתלי בתי המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים. במקרים רבים ניתן לפתור מחלוקות סבוכות בעזרת גישור מקצועי, על מנת להקטין את חילוקי הדעות בין הצדדים ובכך להימנע מתהליך משפטי ארוך הכולל הוצאות כספיות גבוהות לצדדים.

כדי שיתרונות הסיוע המשפטי יהיו מוחשיים, חשוב לבצע את הבחירה של משרד עורכי הדין בצורה מושכלת. הדגש הראשון הוא בחירה במשרד המתמקד אך ורק (או בעיקר) בתחום דיני משפחה, מה שמאפשר היכרות מלאה עם החוק והתקדימים המשפטיים, לקיחת חלק בהשתלמויות מקצועיות בתחום ועוד. משרד עורכי דין אליזאבת קמפאניה מקיים את התנאי הזה ומחזיק בכמה יתרונות נוספים המבדילים אותו ממשרדים אחרים בתחום.
 

הערך המוסף של משרד עו"ד אליזאבת קמפאניה

 

 
הערך המוסף של משרד עורכי דין אליזאבת קמפאניה הוא בתפירת חליפה אישית ומדויקת, ההולמת את צרכיו של כל לקוח. בין אם מדובר בהליך גירושין, בסכסוך ירושה או בכל נושא אחר הקשור בדיני משפחה, עו"ד קמפאניה שמה לנגד עיניה את העובדה שמדובר בדיני נפשות. לכן נדרשים זהירות ואכפתיות, תוך חתירה למען המטרה הסופית. אחד המשפטים המנחים אותה הוא: "לא אשקוט ולא אנוח" עד שאצליח להוביל כל לקוח למחוז חפצו באופן ובדרך המתאימים לנסיבות האישיות שלו". השירות ללקוח הוא ערך עליון, ולמשרד כל הכישורים הנדרשים ליצירת התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוחות.

המשרד מבטיח לספק לכל לקוח שירות אישי ומקצועי, מרגע כניסת התיק למשרד ועד לסיומו על הצד הטוב ביותר. ע"ד אליזאבת קמפאניה פועלת במרץ למען לקוחותיה, ומלווה אותם באופן אישי לאורך כל התהליך. ה"אני מאמין" של עו"ד אליזאבת קמפאניה הוא בריצה למרחקים ארוכים ובליווי צמוד של הלקוח בתהליך המורכב והחשוב בחייו. "מהרגע שפנית למשרדי, יש לך גב ומי שילחם עבורך. אינך לבד. אני כאן עבורך, אעמוד לצידך בשלב מורכב זה בחייך ואלחם יחד איתך את המלחמה שלך".

העובדה שהמשרד עוסק בדיני נפשות ובבני אדם, מסבירה מדוע עו"ד אליזאבת קמפאניה רואה עצמה מחויבת להיות מסורה, לדאוג לשלומו הנפשי של הלקוח ולראות לנגד עיניה את ילדיו ואת משמעות השלכות ההליך השיפוטי כלפיהם.